Щасливе весілля

Як зробити весілля з “родзинкою”?

Він зважився і зробив пропозицію! В голові купа думок, ідей, планів, бажань – звичайний стан нареченої під час підготовки до самого чудового і незабутнього дня в своєму житті! Перегорнувши величезну кількість сайтів, книжок і журналів, ти складаєш звичайний для такого випадку список: плаття, зачіска, ресторан, авто, тамада, музика, фото і відео, різні дрібниці типу запрошень, подушечок для кілець і келихів. Все це добре і правильно, але..

. зазвичай. Без цих складових не проходить жодне весілля, і саме тому всі вони схожі один на одного, як дві краплі води.

І з часом мало хто з ваших запрошених скаже, чим же йому запам’ятався саме Ваше свято. Так Може, вже зараз, за кілька місяців до самого Заходу, варто подумати про його унікальність і неповторність?Найпростіший спосіб справити враження на гостей-це розбавити класичний білий яким-небудь яскравим кольором, привнести його в усі складові святкового дня, починаючи від зовнішнього вигляду нареченої, прикрас для залу і кортежу, аж до підібраного за кольором меню. Можна провести весілля в цікавому стилі, наприклад, гангстерському, або ж просто натякнути, додавши в звичайну, здавалося б, весілля крапельку піратської романтики.

Можна організувати буйне російське гуляння з бубликами, самоваром і катанням на санях, або влаштувати стримане, але шалено романтичне торжество в європейському дусі. Але головне, про що потрібно думати при виборі варіанту проведення вашого головного дня – це про те, який настрій ви хочете створити собі і вашим близьким, і які відчуття залишити їм після свята. Важливим буде і вибір розважальної програми: підійде для урочистої церемонії в класичному стилі, також для лицарської або карнавальної тематики; для веселої молодіжної вечірки найміть ді-джея; професійна шоу-група з великою кількістю різнопланових номерів виручить на весіллі з присутністю гостей старшого віку.
Якщо дозволяє бюджет, замовте феєрверк, запустіть в небо паперові ліхтарики, поставте шоколадний фонтан-варіантів» родзинок ” для вашого свята величезна кількість! І обов’язково приготуйте для ваших гостей невеликі пам’ятні подарунки або сувеніри, пов’язані по темі і настрою саме з вашою парою і вашим весіллям!

Related posts

Leave a Comment